جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

مهم مهم
ستون پنجم دشمن ٬ همراه ۲۴ ساعته شما در حریم خصوصی و...!
بیسیم های در حال شنود!
شاید فکر کنید این موضوع در این حد اهمیت نداره که نیاز به یک جنبش داشته باشه...

اما بچه های جبهه و‌جنگ خوب متوجه میشن که توی عملیات کربلای چهار و در کل اون ۸ سال ٬ هروقت بیسیم ها توسط دشمن شنود میشد ٬ چه کشتاری راه می افتاد...

این روزها هم متأسفم بگم توی واتس اپ و وایبر دقیقا داریم کربلای چهار رو تجربه میکنیم با این تفاوت که توی اون عملیات چون بچه ها تلاش خودشون رو کرده بودن ٬ ما درعین شکست ظاهری ٬ پیروز واقعی بودیم اما امروز...

نقشه های عملیات فرهنگی رو توی این بی سیم های دشمن لو میدیم و تک تک رفتار ما ٬ وسط عملیات فرهنگی ٬ در حال شنود توسط دشمنه.
برای همین هم هست ما هرکاری میکنیم ٬ دشمن سریع پاتک میزنه و از قبل ٬ همه ی جزئیات عملیات فرهنگی ما رو می دونه!!!

اینکه بعضی دوستان میگن همه ی اینترنت دست اوناست و همه ی نرم افزارها مال اوناست و... همگی بهانه هایی هستن که اینجا پاسخ داده میشن و اگر سوالی بی جواب مونده ٬ با کمال میل ٬ وظیفه ی خودمون میدونیم پاسخ بدیم و هر تصمیمی بگیرید در نهایت ٬ برای ما قابل احترامه. لطفا واقعیات رو ببینید ...


نکته ی آخر:
دو سربرگ مهم بالای صفحه هست.
یکی پاسخ به شبهات که حتما کمک میکنه به تصمیم نهایی...
و دومین سربرگ مهم هم بخش «یک جایگزین خوب» هست. بخونیدش حتما تا «بیسفون ایرانی» رو بهتر بشناسید...

آخرین نظرات
  • ۲
  • ۰

اونایی که توی دارو هم تحریممون کردن ٬ واقعا چرا دسترسی ما رو به پیام رسان رایگان "واتس اپ و وایبر" همچنان آزاد نگه داشتن؟؟؟!!!

نظرات (۱۰)

سلام و خداقوت، خداخیرتان دهد، تنها چیزهایی که تحریم نمی شوند وسایل سخت افزاری و نرم افزاری الکترونیکی و ارتباطی و همینطور مواد مخدر و افیونی و دودی به ویزه سیگار، فقط این موارد تحریم نمی شوند...
از سال 94 با شماییم. در پناه حق یاعلی(ع) .
سلام
لطفا این متن استفتاء از سایت آقا رو قرار بده. خسلس ها هنوز فکر میکنند بر طبق نظر آقا استفاده از واتساپ و اینها مشکلی نداره.
 ۱۳. آیا نرم‌افزارها هم به‌مثابه کالا هستند و حکم خرید کالای ایرانی در اینجا هم وجود دارد؟
حکم خرید کالای دشمنان که به نحوی کمک به آنها محسوب می‌شود تحت عنوان «اعانه‌ی ظالم» شامل اینجا نیز می‌شود؛ یعنی ما با خریداری یک نرم‌افزار، خدماتی به آنها برسانیم یا به نحوی از این نرم‌افزارها استفاده کنیم که سودش به جیب آنها برود، مثل برخی برنامه‌ها که اصل ورود به آنها و تعداد استفاده‌کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است، همین ورود به برنامه هم حرام می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند که این کالا سخت‌افزار باشد یا نرم‌افزار و این توصیه‌‌ای که گفته‌اند اگر کالایی مشابه داخلی دارد، از کالای خارجی استفاده نکنید، شامل نرم‌افزارها هم می‌شود و باید از نرم‌افزار داخلی استفاده کنید.
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=29126
پاسخ:
سلام
ممنون علی آقا من دنبال لینک این سوال شرعی بودم اما پیداش نمیکردم توی سایت رهبری.
الان توی کمپین قرار داده شد با کمک شما.
لینک شدین
پاسخ:
تشکر
سلام. اگز به مجوزهای دسترسی واتساپ برویم و آنها را بخوانیم متعجب خواهیم شد که به واتساپ اجازۀ چه کارهایی ر ا داده ایم. ضمنا گوشی ما وقتی خاموش هست ساعتش و خیلی چیزهای دیگرش در حال فعالیت هستند اونوقت انتظار داریم اینترنت و واتساپ و .... کار نکنند!!!!!! ما باید یه کم فکر کنیم
سلام
خدا قوت!
بنده به کمپین شما پیوستم و از وایبر و واتزآپ خارج شدم :)
پاسخ:
سلام
تشکر فراوان...
ما باید به شما خدا قوت بگیم!
ان شاء الله همیشه حق جو باشید...
دوست عزیز من یه نرم افزار کامل اندورید نوشتم ودرباره ی ماهیت شبکه های واتس آپ ووایبر بحث کردم که چگونه سبب تقویت مالی صهیونیست ها می شوند دراین نرم افزار در بعضی جاها اسمی از وبلاگ شما هم برده شده من این نرم افزار را چگونه به شما بفرستم تا دروبلاگ بگذارید و یا انتشار دهید.
پاسخ:
سلام و تشکر
با کمال میل
ممنون بابت اینکه به شکل جدی به این موضوع مهم پرداختید...

با سلام

من از مطالب وبلاگ شما یک بروشور درست کرده ام  البته با ذکر منبع

خواهشا راضی باشید

پاسخ:
سلام
تشکر بابت لطفتون.
کاملا راضی هستیم حتی بدون ذکر منبع...
ممنون بابت وقتی که گذاشتید.
  • علی ارشد سیاسی
  • مطالب رو خوندم قانع کننده بود و واتساپم رو جمع کردم
    پاسخ:
    سلام
    تشکر از شما و همه ی دوستان منصف که مطالب رو خوندید و تصمیمی که فکر میکنید درسته رو گرفتید...
    حتی اگه قانع هم نشن بزرگواران ٬ همین که وقت میگذارن برای کشف حقیقت و مطالب رو مطالعه میکنن ٬ خیلی ارزشمنده.


    خدا خیرتون بده

    ما که سر جمع یه هفته هم از این شبکه ها استفاده نکردیم و بوسیدمشون گذاشتیم واسه خودشون

    در عوض الان یه اعصاب راحت دارم!


    پاسخ:
    سلام و تشکر بابت بازدیدتون از کمپین.
    به نظرم کامل نباید کنار گذاشت این شبکه ها رو اما دوستانی که بر اساس یک برنامه ی محکم از این شبکه ها استفاده نکنن ٬ قطعا آسیب جدی میبینن و به دیگران هم آسیب میرسونن حتی اگه نیت خیر داشته باشن!!!
    بنابر این باید توی شبکه های اجتماعی غیر صهیونیستی بمونیم اما با برنامه ی دقیق...
    موفق باشید.
    با سلام
    وبلاگ بسیار بسیار خوبی دارید که همسو با عقاید من نیز هست. خوشحال میشوم به وبلاگ ما هم سری بزنید و در صورت تمایل تبادل لینک انجام دهیم.
    http://zohureyekhozur.mihanblog.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">