جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

مهم مهم
ستون پنجم دشمن ٬ همراه ۲۴ ساعته شما در حریم خصوصی و...!
بیسیم های در حال شنود!
شاید فکر کنید این موضوع در این حد اهمیت نداره که نیاز به یک جنبش داشته باشه...

اما بچه های جبهه و‌جنگ خوب متوجه میشن که توی عملیات کربلای چهار و در کل اون ۸ سال ٬ هروقت بیسیم ها توسط دشمن شنود میشد ٬ چه کشتاری راه می افتاد...

این روزها هم متأسفم بگم توی واتس اپ و وایبر دقیقا داریم کربلای چهار رو تجربه میکنیم با این تفاوت که توی اون عملیات چون بچه ها تلاش خودشون رو کرده بودن ٬ ما درعین شکست ظاهری ٬ پیروز واقعی بودیم اما امروز...

نقشه های عملیات فرهنگی رو توی این بی سیم های دشمن لو میدیم و تک تک رفتار ما ٬ وسط عملیات فرهنگی ٬ در حال شنود توسط دشمنه.
برای همین هم هست ما هرکاری میکنیم ٬ دشمن سریع پاتک میزنه و از قبل ٬ همه ی جزئیات عملیات فرهنگی ما رو می دونه!!!

اینکه بعضی دوستان میگن همه ی اینترنت دست اوناست و همه ی نرم افزارها مال اوناست و... همگی بهانه هایی هستن که اینجا پاسخ داده میشن و اگر سوالی بی جواب مونده ٬ با کمال میل ٬ وظیفه ی خودمون میدونیم پاسخ بدیم و هر تصمیمی بگیرید در نهایت ٬ برای ما قابل احترامه. لطفا واقعیات رو ببینید ...


نکته ی آخر:
دو سربرگ مهم بالای صفحه هست.
یکی پاسخ به شبهات که حتما کمک میکنه به تصمیم نهایی...
و دومین سربرگ مهم هم بخش «یک جایگزین خوب» هست. بخونیدش حتما تا «بیسفون ایرانی» رو بهتر بشناسید...

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سلام

آقای پوسانی ۱۵ خرداد۹۴ به مدیر جنبش خروج از واتس اپ و وایبر درخواست مناظره دادن و ۱۶ خرداد این مناظره انجام شد و چون ایشون قبل از مناظره خواستن که متن مناظره ٬ هم توی سایت خودشون و هم توی صفحه ی جنبش ما منتشر بشه ٬ pdf ‌این مناظره رو  میتونید از این لینک دریافت کنید:

http://bayanbox.ir/info/5566666648367566708/monazereh

نظرات (۱۲)

با سلام و خسته نباشید
عید ولایت را بر شما ولایت مداران عزیز تبریک عرض میکنم

مناظره را مطالعه کردیم، آقای پوسانی دچار اشتباه شدند. 
استفاده از جاسوس افزارهای صهیونیستی حرام است، شامل تمام نرم افزاری چتی وایبر،واتس آپ،تلگرام،لاین،بیتالک،تانگو و اینستاگرام میشود.

اززحمات شما تشکر میکنم، درخواستی هم دارم، در مورد سایر نرم افزارها از جمله تلگرام و اینستاگرام که بیشترین کاربر را دارند هم مطالب مستند تری قرار بدید.
در این زمینه میتوانید به این لینک ها مراجعه کنید و از آقای مومن نسب هم کمک بگیرید:
http://www.lenzor.com/ramim
http://www.ramim.ir
  • سید محسن حسینی
  • سلام 
    نه عزیزم. مسئله به اون سادگی که شما فکر میکنید نبوده. و ایشون کاملا واقف به معنای مفسده بوده. 
    منتها تو این که با در نظر گرفتن شرایط آیا اولا این امر کمک به دشمنه یا نه؟ ثانیا اگه هست شاید مصلحت قویتری در کار باشه که این مفسده از بین بره، درست مثل دروغ مصلحتی و ثالثا آیا جواب رهبری مربوط به حکم خصوص واتس اپ بوده یا حکم کلی بوده و قابل تعمیم است و رابعا  و مهم تر از همه  اینکه آیا این حکم نظر شخصی رهبری بوده  و اینکه در مصداق دخالت فرموده اند بحث صورت گرفته.
    شما میتوانید با مراجعه به وبسایت ایشان بحثهای بین بنده و آقای پوسانی رو هم مطالعه فرمایید
    موفق باشید
    سلام. اجازه بدید من بگم مشکل آقای پوسانی در چه بود. اولا ایشون معنای "مفسده" رو به درستی متوجه نشدند. اگر به این نکته دقت بشه دیگه هیچ کدوم از بحثهایی که مطرح کردید نیاز نبود.. اون هم اینه که مفسده یک معنای عام داره؛ شامل هر فسادی میشه. این خیلی واضحه. ولی ایشون فکر کردند مفسده یعنی فقط تصاویر غیراخلاقی! آخه چه مفسده ای بالاتر از تقویت دشمنان اسلام!

    پس در استفتائی که دست ایشون هست تقویت دشمن جزء مورد سوم قرار میگیره (یعنی مستلزم مفسده بودن). استدلالش هم به این شکل است:

    تقویت کردن دشمن مفسده است
    انجام مفسده حرام است
    تقویت کردن دشمن حرام است

    --------
    استفاده از واتس اپ تقویت دشمن است
    هر تقویت دشمن حرام است
    استفاده از واتس اپ حرام است
    -------
    به همین سادگی.... تنها چیزی که میشه مطرح کرد ایراد به صغرای قیاس دوم است؛ یعنی شما بگید در واتس اپ تقویت دشمن نیست. که این هم تشخیص مصداق هست و به عهده مکلف است. حالا شما خودتون موظفید این مصداق رو تشخیص بدید که آیا تقویت دشمن هست یا نه؟

    ثانیا ما یک حکم کلی داریم که: تقویت دشمنان اسلام حرام است به هرنحوی که باشه. که متاسفانه آقای پوسانی از این حکم هم غافل بوده و گفته اند واتس آپ ولو تقویت دشمن باشد اشکال ندارد!!

    التماس دعا.

    پاسخ:
    سلام
    تشکر بابت نظر دقیقتون.
    موفق باشید.
    در جواب آقای پوسانی که ادعا دارن مقام معظم رهبری فرمودن در واتس اپ تقویت دشمن نیست،اولا اینکه تعیین مصداق با خود مکلفه. و ثانیا دیگه چه کمک و تقویتی بالاتر از این؟به روشهای مختلف مالی،اطلاعاتی و...کمک میشه....
  • سید محسن حسینی
  • سلام
    من از سایت آقای مکارم استفتاء کردم و جوابی مشابه همین گرفتم.
    ولی فقط قابل پیگیری با ایمیل شخص  سوال کننده است.
    سلام دوستان

    نظر سایر مراجع در مورد واتساپ چیست??
    همه که مقلد حضرت آیت الله خامنه ای نیستند??!
    پاسخ:
    سلام
    درسته
    ما فرصت پیگیری جدی نظر سایر مراجع رو نداشتیم.
    لطفا شما اگر اطلاع دارید با ذکر منبع معتبر ارسال کنید تا ما و دوستان مطلع بشیم.

    موفق باشید
  • سید محسن حسینی
  • آقای پوسانی عزیز:
    1- لجاجت و عناد شما کاملا برای ما محرز شده و هیچ شکی در آن نداریم. این نتیجه ی بحثی بود که در آن تخصص نداشتید و بد جوری زمین گیرتون کرد.
    در مورد حکم واتس اپ همه چیز روشن و واضحه و نیاز به توضیح نداره. چرا وقتی به شما میرسه میفرمایید که تاریخ نامه من به روزتره  و چرا شماها نمیایید بدون غرض و در یه کلام بپرسید حکم واتس اپ چیه. ولی وقتی به ما میرسه و تاریخ سوال ما از شما به روز تر میشه و دقیقا در یک کلام از حضرت آقا میپرسیم حکم واتس اپ چیه اونوقت همه چیزو زیر سوال میبرید؟!!!
    تو سایتتون استفتاء جدید رو گذاشتم ولی بازم لجاجت کرده اید و زدید زیر همه چیز؟
    بحث اینه که غرور شما اجازه پذیرش حق رو بهتون نمیده.
    اینم کد رهگیری: 7f763356b690e29626b1d0052485fd1b
    خسته شدیم از بس گفتیم کسی حکم رو به آقا نسبت نداده.
    2-برید استفتاء بنده رو ملاحظه کنید و هیچ سوال کلی انجام نشد:
    سلام علیکم
    حکم استفاده از واتس اپ رو بیان فرمایید
    با تشکر

    به‌طور کلی استفاده از شبکه های اجتماعی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود و یا خلاف قوانین و مقررات نظام جمهورى اسلامی باشد، جایز نیست
    پس خواهشا برید دنبال همون کلام و رجالتون بلکه اونجا مفید باشید
    پس چون ننوشته تقویت دشمن پس از نظر آقا واتس اپ درش تقویت دشمن نیست؟
    تا حالا که ادعا میکردید آهای اعضای کمپین چرا حکم رو به آقا نسبت میدین؟ حالا از کجا فهمیدید که آقا نظرش اینه که باعث تقویت دشمن نمیشه. مدرک مستدل داریم آقای مغرور. چطور شده که به آقا تحمیل نظر میکنید؟!

    3-بنده چند روز جواب شما رو مستدل داده ام و خودتون اعتراف کرده اید که در زمینه فقه تخصص ندارید. حالا دیگه میخواهید جواب کیو بدین؟
    هوچیگری هم حدی داره. برای خودتون میبرید و میدوزید و بعد میگید من دیگه حرفی ندارم؟!!
    نیازی نداریم که شما قبول کنید یا نکنید مهم فتوا بوده و تشخیص مکلف.
    سایت خود آقا رو رها کردید و چسبیدید به افسران؟!!
    4-تمام حرفاتون پره از تناقض.
    اگه شما میگید نمیشه که آقا تک به تک به فضاهای مجازی سر بزنه پس از کجا فهمیدید که چون آقا تو جواب شما ننوشته"تقویت دشمن"، بنابراین یعنی از نظر آقا واتس اپ باعث تقویت دشمن نمیشه؟!!!!!!
    در ضمن شمایی که در زمینه فقه تخصص ندارید خواهشا حکم صادر نکنید و نفرمایید یه یهودی خریده ولی دلیل بر حرمت نیست و یا چون طرفداران آقا اونجان پس مشکلی نداره.
    علی هیچ وقت با انسانهایی که لجبازند و حرف حق رو نمیپذیرند نیست




  • سید محمد باقر پوسانی
  • با سلام.
    پاسخ به نظرات این بخش را لیست وار مینویسم:
    1-بنده از امام سوال کرده ام که نظر امام در زمینه واتس اپ چیست؟ایا امام میایند و نظرشان را درباره استحباب کفش زرد در مسجد میگویند؟؟خب همین واتس اپ را میگویند دیگه.نمیدونم واقعا اینم سوال شد یا نه.
    در ضمن بنده هم چندین مرتبه گفتم.واتس اپ نروید با اینکه واتس اپ از نظر امام،حرام است خیلی فرق میکند.سیگار کشیدن بد هست.اگر همه ترک کنند عالیه ولی نه به این شکل که بگم امام فرموده حرامه
    2-وقتی کلی پرسیدید که نظرشان درباره فضاهای پیامرسان چیست؟امام چهار شرط داد.خلاف قانون نباشه.مستلزم مفسده نباشه.خوف گناه نباشه.تقویت دشمن نباشه.اما وقتی بنده سوال کردم ننوشت تقویت دشمن.یعنی از نظر ایشان،در واتس اپ تقویت دشمن نیست.این مطلب را چند مرتبه در مناظره توضیح دادم.
    3-سایت بنده دو روز مشکل داشت.الان سالم هست.اونجا بنویسید پاسخ میدم.مساله اینه که سایت امام،کلی نوشته اما سایت افسران اسم برده.در ضمن خب سایت افسران رو نقد کنید من قبول میکنم واتس اپ حرامه!اختلاف بین اصولگرایان هست به من مربوطه آیا؟یعنی واقعا نمیدونستید که پاسخ به تلفن هارو خود امام نمیدهند؟؟من دیگه حرفی ندارم!
    4-حرفتون صحیحه تا جایی که گفتید امام،قانون کلی را زده ولی ننوشته الا واتس اپ.خب ببخشید ما دهها فضای چت داریم که طبق اون قاعده نیستن.میخواهید امام تک به تک به همه فضاهای چت دنیا سر بزنه و بگه به جز این به جز اون؟نه.اختصاصی بپرس مثلا وایبر و فیسبوک.میگن حرامه
    در ضمن بنده قبول دارم که واتس اپ را یک یهودی خرید ولی دلیل بر حرمت نیست.دوما در فضاهای چت غیر واتس اپ،فقط طرفداران امام میایند و تبلیغ من بی فایده هست.من باید جایی باشم که مخالفین امام هم باشن که باهاشون بحث کنم
    نمیدونم مدیر،این نظرو تائید میکنه یا نه.وظیفه من ارسالش بود.یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام آقای پوسانی

    بعد از اون فحاشی هایی که توی بیسفون بعد از مناظره کردید فکر نمیکردم دیگه از دین و اسلام و رهبری لااقل تا مدتی دم بزنید و بیاید اینجا و برای ما پیام هم بذارید!!!

    نکته ی جالب ماجرا این بود که برای اولین بار میدیدم یک نفر در پایان هر پیامک فحاشی بنویسه «یا علی»!!!!

     الان هم متوجه نمیشم معنی این پیامتون رو.

    ما کجای مطالب جنبش گفتیم رهبری فرمودن واتس اپ حرامه؟!!!
    ما صرفا چند استفتاء از رهبری ذکر کردیم و در کنارش ٬ اطلاعات تخصصی پیرامون واتس اپ رو تقدیم کردیم و در نهایت بارها تأکید کردیم که تشخیص با خود مکلفه...

    قضیه ی اختلاف بین اصولگراها و پاسخگویی تلفن توسط آقا و اشکال فنی سایت شما و کفش زرد چیه؟!!!
    اشتباه نیومدید احیانا؟!!!
    ما اینجور بحثایی نداشتیم اینجا!

    اما حالا که تا اینجا اومدید پیشنهاد میدم مدتی خلوت کنید و جای تلاش برای ساختن جامعه ٬ کمی خودتون رو بسازید...
    اینهمه تفاوت بین ادبیات فضای خصوصی و فضای رسمی خوب نیست...
    ما هم روزی که این جنبش رو راه انداختیم احتمال میدادیم که گرفتن عادت واتس اپ از بعضی دوستان ٬ تا مرز فحاشی اونها به ما پیش بره...
    اما در نهایت حلالتون کردم...
    موفق باشید.
    اگر قرار بود رهبر فقط جواب واتساپ را که پرسش شده که اسراییلی است و... جواب بدهد باید میگفت در فرض سوال
    یعنی سوالی که مت گفتم اسراییلی هست
    ولی ایشان در هر سوالی صورت کلی مساله را گفته اند واستثنا هم نزده اند
    ببخشید یکجا ارسال نشد
    پاسخ:
    سلام.
    تشکر بابت مطالعه ی مطالب و پیامتون.

    موافقای واتس اپ نباید کارشون به جایی میرسید که بگن حتما باید رهبری با ذکر نام ٬ واتس اپ رو حرام اعلام کنن تا ما از اون خارج بشیم.
    کمی تحقیق و بعد کمی وجدان کافی بود برای سود نرسوندن به رژیم کودک کش و پست صهیونیستی.

    دیدن تصاویر پر پر شدن زن و بچه و مرد یمنی و سوری و فلسطینی کافی بود برای تحریم هر چیزی که نفعش به صهیونیستها میرسه.

    ما از زاویه ی دینی هم اگر نگاه‌نکنیم به موضوع و از دریچه ی انسانیت هم ببینیم ٬ سود رسانی به صهیونیستها توی واتس اپ و وایبر در حالی که مشابه داخلی اون هم میتونه نیاز ارتباطی و فرهنگیمون رو رفع کنه ٬ یک ثانیه هم تداوم پیدا نمیکرد...
    به طور کلی استفاده از شبکه‌های اجتماعی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود و یا خلاف قوانین و مقررات نظام جمهورى اسلامی باشد، جایز نیست و تشخیص موضوع بر عهده مکلف است.
    اما شما میگویید نظر عوض شده 
    ببینید یک وقت مجتهد جواب سوال مربوطه را میدهد ومیخواهد کلی بگوید که همه جوانب را شامل است مثل همین حواب
    اما گاهی میگوید در فرض سوال 
    یعنی طبق سوال شما وحالا سوال شما صحیح باشد ادله اش یا غلط طبق سوال شما جواب میدهد
    ا
    با سلام در جواب سوالات مطرح شده در سایت آقای پوسانی چون تتونستم در سایتشون مطلب بزارم ارور میداد
    اولا سایت افسران ملاک است یا سایت رهبری؟؟!!
    دوما بارها خود بنده سوالی از دفتر پرسیدم که بعدا وقتی رجوع کردم به رساله متوحه شدم که اشتباه جواب داده اند چون خود آقا پست خط نبوده که نماینده ایشان بوده
    سوما چه سوال واضح درباره واتساپ شده چه سوال کلی درباره ی فضای مجازی رهبر یک حواب داده اند که در سایت موجود است
    با سلام
    متن مناظره رو مطالعه کردم اگر بخواهیم حرف آقای چوسانی رو قبول کنیم که استفتاء جدید که فقز در دست ایشون هست چون نظر آخر هست درسته
    پس زمانی که از امام سوال شده که هم خصوص واتساپ وهم کلی وایشون سه شرط رو لحاظ کردن که تقویت دشمن هم جزو اون هست پس باید قید تخصیص واتساپ همونجا مطرح میشد ودر اخر مینوشتند الا واتساپ!!!
    وسوالی که درباره استفاده کالای خارجی سده ودر جواب گفته شده ااصل ورود در بعضی شرایط حرام هست اونجا هم باید الا واتساپ میومد
    اما یک نکته حتی در سایت های خارحب هم برید بزنید وترجمه کتید آورده که واتساپ رو کی خریده ومنبع در آمدش از کجایت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">