جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

مهم مهم
ستون پنجم دشمن ٬ همراه ۲۴ ساعته شما در حریم خصوصی و...!
بیسیم های در حال شنود!
شاید فکر کنید این موضوع در این حد اهمیت نداره که نیاز به یک جنبش داشته باشه...

اما بچه های جبهه و‌جنگ خوب متوجه میشن که توی عملیات کربلای چهار و در کل اون ۸ سال ٬ هروقت بیسیم ها توسط دشمن شنود میشد ٬ چه کشتاری راه می افتاد...

این روزها هم متأسفم بگم توی واتس اپ و وایبر دقیقا داریم کربلای چهار رو تجربه میکنیم با این تفاوت که توی اون عملیات چون بچه ها تلاش خودشون رو کرده بودن ٬ ما درعین شکست ظاهری ٬ پیروز واقعی بودیم اما امروز...

نقشه های عملیات فرهنگی رو توی این بی سیم های دشمن لو میدیم و تک تک رفتار ما ٬ وسط عملیات فرهنگی ٬ در حال شنود توسط دشمنه.
برای همین هم هست ما هرکاری میکنیم ٬ دشمن سریع پاتک میزنه و از قبل ٬ همه ی جزئیات عملیات فرهنگی ما رو می دونه!!!

اینکه بعضی دوستان میگن همه ی اینترنت دست اوناست و همه ی نرم افزارها مال اوناست و... همگی بهانه هایی هستن که اینجا پاسخ داده میشن و اگر سوالی بی جواب مونده ٬ با کمال میل ٬ وظیفه ی خودمون میدونیم پاسخ بدیم و هر تصمیمی بگیرید در نهایت ٬ برای ما قابل احترامه. لطفا واقعیات رو ببینید ...


نکته ی آخر:
دو سربرگ مهم بالای صفحه هست.
یکی پاسخ به شبهات که حتما کمک میکنه به تصمیم نهایی...
و دومین سربرگ مهم هم بخش «یک جایگزین خوب» هست. بخونیدش حتما تا «بیسفون ایرانی» رو بهتر بشناسید...

آخرین نظرات

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

این متن رو یکی از دوستان بازدید کننده برای ما ارسال کردن و ما هم در کمپین قرار میدیم و امیدواریم لطف کنید و با دقت مطالعه کنید...



وبلاگ ، بسیار مناسب و بجاست.
لطفا ، مطلب زیر را ، کاملا با حوصله بخوانید.
جالب هست که مطلبی رو ، بصورت جامع و موثق به اطلاع شما برسونم.
یکی از سرمایه گذارها و صاحبان اصلی واتس آپ کسی هست به نام جان کوم Jan Koum که یک یهودی افراطی (صهیونیست ) اوکراینی الاصل هست ، کاری به محل تولد و اینکه بعدش کجا رفت و چه ها کرد ، نداریم ، اما ، مسئله ای که در اینجا وجود داره ، یکی از بنیانگذارای ، انجمن مخفی امنیتی W00w00 در سال 1996 هست که صرفا ، کارشون ، جمع آوری اطلاعات (هرگونه اطلاعات شخصی و مالی ، نظامی و ... ) از طریق تولید نرم افزارهایی بسیار معمولی و خاص و رایگان بوده که اقدام به سرقت اطلاعات کنند ، اونهم به شیوه‌ای که حتی در امریکا هم ، غیرقانونی و مجرم شناخته شدند ، اما تحت تاثیر لابی قدرتمند صهیونیستی ، کاریشون نکردن طبق معمول.
حالا ،فرض کنید ، 2 نفر از افراد اصلی انجمن برادری W00w00 ، چرا باید نرم افزاری رو پایه ریزی و بصورت رایگان (فی الظاهر) در اختیار مردم قرار بدن؟ اونهم افرادی که طرد شده از موقعیتهای اجتماعیشون باعث جرائم سایبریشون بودند...؟! بگذریم از اینکه امروزه جزء افراد مشهور و ثروتمند از طرف برخی از مراجع صهیونیستی مانند فربس ، شناخته و معرفی میشوند.این افراد (بنیانگذاران اصلی مورد بحث ) خیلی پیش از پیدایش شرکتهای بزرگ امروزی ، فعالیتهای مجرمانه و جاسوسی دیجیتال داشتند که بسیاری از کارشناسان امر ، آنها را میشناسند.
چیزی که عیان است ، اینه که از انجمن فوق الذکر ، امروز چیزی بغیر از یه صفحه بسیار معمولی در سطح وب ، باقی نمونده ، اما بسیاری از متخصصان امنیت دیجیتال ، در این زمینه آگاهی کامل دارند و مانند بسیاری از گروه های امنیتی که حالتهای انجمن برادری داشتند ، مثل لوفتها و ... ، این انجمن هم آشناست.این شخص ، صرفا ، برای دولت رژیم صهیونیستی ، فعالیت میکنه و کلی اطلاعات ، با کلیدواژه هایی که در متن ارسال بنده هست ، میتونید پیدا کنید.
مهمترین ، مهمترین و باز مهمترین هدف توزیع رایگان نرم افزار واتس آپ ، که موج استفاده و استقبالش ابتدا بیشتر در بین اعراب مسلمان و بعده ها ، بسیاری از مفتیهای تندروی وهابی ، شروع شد و اکنون در ایران و بین افراد معمولی و ساده ، اینه که ، اطلاعات جامعی از لحاظ اعتقادی ، فرهنگی و فردی جمع آوری بشه ، و یا بعبارت بهتر دیگر ، یک هدف کاملا مردم شناسانه و جامعه شناسانه ، دارند ، چرا که بعد از محدود شدن حضور اونها در بین جوامع اسلامی مخصوصا ، نیاز هست که از طریقی ، با تغییر تفکرات و اعتقادات مردم ، آشنا بشوند و ... الخ !
شما خود بینش دارید و حتما متوجه خواهید شد منظور کجاست.

با تشکر _ م.ا.ج.مرادی _ کارشناس امنیت دیجیتال