جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

مهم مهم
ستون پنجم دشمن ٬ همراه ۲۴ ساعته شما در حریم خصوصی و...!
بیسیم های در حال شنود!
شاید فکر کنید این موضوع در این حد اهمیت نداره که نیاز به یک جنبش داشته باشه...

اما بچه های جبهه و‌جنگ خوب متوجه میشن که توی عملیات کربلای چهار و در کل اون ۸ سال ٬ هروقت بیسیم ها توسط دشمن شنود میشد ٬ چه کشتاری راه می افتاد...

این روزها هم متأسفم بگم توی واتس اپ و وایبر دقیقا داریم کربلای چهار رو تجربه میکنیم با این تفاوت که توی اون عملیات چون بچه ها تلاش خودشون رو کرده بودن ٬ ما درعین شکست ظاهری ٬ پیروز واقعی بودیم اما امروز...

نقشه های عملیات فرهنگی رو توی این بی سیم های دشمن لو میدیم و تک تک رفتار ما ٬ وسط عملیات فرهنگی ٬ در حال شنود توسط دشمنه.
برای همین هم هست ما هرکاری میکنیم ٬ دشمن سریع پاتک میزنه و از قبل ٬ همه ی جزئیات عملیات فرهنگی ما رو می دونه!!!

اینکه بعضی دوستان میگن همه ی اینترنت دست اوناست و همه ی نرم افزارها مال اوناست و... همگی بهانه هایی هستن که اینجا پاسخ داده میشن و اگر سوالی بی جواب مونده ٬ با کمال میل ٬ وظیفه ی خودمون میدونیم پاسخ بدیم و هر تصمیمی بگیرید در نهایت ٬ برای ما قابل احترامه. لطفا واقعیات رو ببینید ...


نکته ی آخر:
دو سربرگ مهم بالای صفحه هست.
یکی پاسخ به شبهات که حتما کمک میکنه به تصمیم نهایی...
و دومین سربرگ مهم هم بخش «یک جایگزین خوب» هست. بخونیدش حتما تا «بیسفون ایرانی» رو بهتر بشناسید...

آخرین نظرات

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدا کنه کسی دیر متوجه نقشه های دشمن نشه...


استفتاء(درخواست فتوا) اول رو که عمومیت داره  درمورد نرم افزارهای اجتماعی ببینید تا برسیم به درخواست فتوای دوم از رهبری که در ادامه میخونید:

سوال اول:

مدتی قبل ، نرم افزار واتس اپ ، توسط یک صهیونیست به نام زاکربرگ به مبلغ نوزده و نیم میلیارد دلار خریداری شده. زاکربرگ ، همان مالک فیس بوک است و خود را یک آتئیست(بی خدا) میداند و توسط روزنامه ی صهیونیستی اورشلیم پست و بسیاری خبرگزاری های داخلی وخارجی، تأثیرگذارترین صهیونیست جهان معرفی شده و به سرعت در حال تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد جهان است.


اصلی ترین راه کسب ثروت واتس اپ ، افزایش تعداد اعضا و در نتیجه افزایش ارزش سهام و اعتبار بانکی آن است و در عین حال ، اطلاعات اعضا مستقیما در اختیار دشمن درجه یک انقلاب قرار میگیرد و این اطلاعات هرچند ساده ، توسط موتورهای تحلیلگر امریکا و رژیم صهیونیستی تحلیل و ضمن فروش اطلاعات ، از آنها در تصمیم گیری علیه انقلاب ، بهره گیری میشود.


با توجه به موارد فوق که اسناد آن به صورت گسترده منتشر شده ، جویای نظر مبارک حضرتعالی "به صورت مشخص" درمورد دو سوال زیر هستیم:


۱. با توجه به اینکه نرم افزارهای مشابه واتس اپ وجود دارد که منافع و هاست(مرکز ذخیره سازی اطلاعات) آنها مستقیما در اختیار صهیونیسم و امریکا نیست و میتوان از آنها برای تبلیغ شیعه و رسوایی صهیونیسم و استکبار بهره گرفت آیا همچنان میتوان از واتس آپ ، به بهانه ی ضربه زدن به دشمن با ابزار خودش ، استفاده کرد یا اینکه باید از یک نرم افزار جایگزین و غیر صهیونیستی استفاده کنیم؟


۲. آیا سودمالی نرم افزار واتس اپ برای صهیونیستی که توسط رییس جمهور و مقامات امنیتی امریکا و نیز رژیم صهیونیستی از او تقدیر شده و شیمون پرز او را پسر خوب یهود خطاب میکند و تأثیرگذارترین صهیونیست جهان است و ""خود را آتئیست(بی خدا) میداند"" ، به تنهایی برای ترک این نرم افزار و استفاده از نرم افزار های مشابه و غیر صهیونیستی کافیست؟

با تشکر و آرزوی طول عمر با عزت شما



پاسخ:


به طور کلی استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مانند آن اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد  """و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود"""   و یا خلاف قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی باشد جایز نیست. و تشخیص موضوع برعهده مکلف است.


لینک پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=istifta&mode=p


کد پیگیری سوال شرعی:

919a64661164e5ca

(این کد رو برای دیدن این سوال و جواب ، در بخش "پیگیری استفتائات" پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری ، وارد کنید)

منبع سوال زیر ٬ سایت رسمی دفتر نشر آثار رهبری هست.


و اما سوال دوم که مهم هم هست برای افراد محقق و منصف:


۱۳. آیا نرم‌افزارها هم به‌مثابه کالا هستند و حکم خرید کالای ایرانی در اینجا هم وجود دارد؟

حکم خرید کالای دشمنان که به نحوی کمک به آنها محسوب می‌شود تحت عنوان «اعانه‌ی ظالم» شامل اینجا نیز می‌شود؛ یعنی ما با خریداری یک نرم‌افزار، خدماتی به آنها برسانیم یا به نحوی از این نرم‌افزارها استفاده کنیم که سودش به جیب آنها برود، مثل برخی برنامه‌ها که اصل ورود به آنها و تعداد استفاده‌کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است، همین ورود به برنامه هم حرام میشود. بنابراین فرقی نمی‌کند که این کالا سخت‌افزار باشد یا نرم‌افزار و این توصیه‌‌ای که گفته‌اند اگر کالایی مشابه داخلی دارد، از کالای خارجی استفاده نکنید، شامل نرم‌افزارها هم می‌شود و باید از نرم‌افزار داخلی استفاده کنید.

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=29126#13


توی پاسخ بالا اصل ورود به نرم افزاری که عضویت در اون و یا تعداد استفاده کنندگانش سود به دشمنان اسلام میرسونه رو حرام دونستن و دیگه مشروطش نکردن به نحوه ی استفاده از اون.


نکته مهم اینه که هیچ مرجعی با ذکر نام ٬ محصولات یه کمپانی رو حرام اعلام نمیکنه چون مالک اون کمپانی هر لحظه ممکنه تغییر کنه.


پس منتظر نباشیم رهبری دویست تا نرم افزار اجتماعی موجود توی ایران رو تک تک هر روز بررسی کنن و بگن فلان نرم افزار حرام و فلان نرم افزار حلال!!!

کار افسران جنگ نرم ٬ تبیین همین موضوعاته و وظیفه ی خودمون رو روی دوش رهبری نندازیم...


اما فتواهایی از این قبیل ، مطلق هستن و استثنا قائل نشدن. این دو تا فتوا از رهبری رو هم بخونید:




خرید اجناس غربى 
258. اگر خرید کالاهاى وارداتى از کشورهاى غیراسلامى و استفاده از آنها باعث تقویت دولتهاى کافر و استعمارگر که دشمن اسلام و مسلمین هستند، شود و یا قدرت مالى آنها را براى هجوم به سرزمین‌هاى اسلامى یا مسلمین در سرتاسر عالم، تقویت نماید، واجب است که مسلمانان از خرید و """""بکارگیرى و استفاده"""" از آنها اجتناب کنند.

معامله با شرکت‌هاى صهیونیستى 
259. خرید و فروش هرگونه کالاى وارداتى از دولت غاصب اسرائیل حرام است و همچنین خرید و فروش هرگونه کالایى از شرکت‌هاى صهیونیستى و یا شرکت‌هایى که از سود حاصله کمک به دولت غاصب اسرائیل مى‌کنند حرام است.

http://www.leader.ir/tree/index.php?catid=122

توی این دو فتوا هم مطلق گفتن خرید و فروش و همینطور """"به کارگیری و استفاده از کالای اسرائیلی و کالای کشورهای استعمارگر حرامه""". یعی نه تنها خرید و فروش ، بلکه استفاده و بکارگیری اونها هم حرامه. 

....................................................................................................




نکته ی پایانی:


توی فتوای بالا گفتن اگر اصل ورود به نرم افزار یا تعداد استفاده‌کنندگان اون برای دشمنان اسلام سود داره ٬ همین ورود به برنامه هم حرام میشود.

حالا کسی میتونه بگه تعداد استفاده کنندگان و اصل ورود شما به برنامه ی واتس اپ با وجود اعتراف صریح خود زاکربرگ و مسئولین رژیم صهیونیستی ٬ برای دشمنان اسلام سودی نداره؟!!!

گفتن اصل ورود هم حرامه. نمیتونید بگید ما میریم توی واتس اپ که به دشمن ضربه بزنیم. چون اصلا مجاز به ورود به امثال واتس اپ نیستید...


تشخیص تکلیف هر کسی با خودشه. و تشخیص چیزایی که شامل این فتوا میشه هم با خود شما بزرگواراست.


و هر کسی مسئول تصمیم و اعمال خودشه.


اما مواظب باشید دیگران به خاطر اعتماد به شما توی واتس اپ نمونده باشن چون توجیه خیلی ها برای استفاده از واتس اپ اینه که "اگر واتس اپ مشکلی داشت ، فلانی از اون استفاده نمیکرد!!!"



نکته ی آخر:

کانال رسمی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری از آخر اسفند ٬ در شبکه‌ی اجتماعی تلفن همراه "بیسفون" راه‌اندازی شده و بیسفون تنها شبکه ی موبایلی است که این دفتر در آن فعالیت میکند...

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=29177


  • ۰
  • ۰
 

۱.بخش پاسخ به شبهات رو حتما بخونید چون بسیاری از سوالات متداول رو اونجا پاسخ‌دادیم.(اینجا)

۲. لطفا این جنبش رو توی سایت و وبلاگ هاتون و در گروه ها و شبکه های اجتماعی معرفی کنید. با کمک همدیگه میتونیم آسیب های این خطر بزرگی که داره نادیده گرفته میشه رو کم کنیم...


۳. بالای صفحه ٬ از طریق سربرگ «بیسفون یک جایگزین خوب...» میتونید جایگزین واتس اپ و وایبر رو بشناسید.(اینجا)
نکته ی مهم اینکه هر نرم افزاری که خود دوستان صلاح میدونن ٬ میتونن استفاده کنن به جای واتس اپ و وایبر. پیشنهاد ما بیسفون ایرانیه. کانال های خبری و تفریحی و... فعال زیادی داره که میتونید عضو بشید.

۴. استفتاء(درخواست فتوا از مراجع تقلید) از رهبری رو با لینک منبع از سایت رسمی رهبری قرار دادیم. تشخیص مصداق این دو استفتاء مهم با خود شماست و ما توی کمپین اطلاعاتی پیرامون مالک صهیونیست واتس اپ و وایبر در اختیار شما میگذاریم که اگر با دید غیر مذهبی هم به موضوع نگاه کنید ٬  شراکت ناخواسته و ندانسته توی جنایات صهیونیست ها رو که از طریق استفاده از واتس اپ و وایبر صورت میگیره ٬ کنار میگذارید.


۵. دلایل سود رسانی کاربران واتس اپ و وایبر به صهیونیسم رو مفصل ارائه کردیم. اصلی ترین هدف ما اینه که بگیم ظاهرا شما پولی نمیدید  برای واتس اپ و وایبر اما در واقع ثروت هنگفتی‌دارید به صهیونیستها میرسونید. به خاطر اون بچه های مظلومی که زیر چکمه ها و گلوله ی سرباز اسرائیلی جون میدن ٬ کمی‌وقت برای مطالعه ی مطالب این جنبش بگذارید تا خدای نکرده توی اون کشتار و گلوله ی صهیونیستی شما سهیم نباشید...

مطالعه ی بخش شبهات(سربرگ جنبش) رو فراموش‌نکنید...

موفق باشید
  • ۱
  • ۰

بعضی دوستان نظرشون اینه که ما از سلاح دشمن علیه خودش استفاده میکنیم.


خلاصه کنم !

واتس اپ و وایبر ٬ سلاح نیستن! بیسیم دشمن هستن!!!

سلاح اونه که از طریقش گلوله(محتوای ضد فرهنگی) به شما شلیک‌کنن!

 اما واتس اپ و وایبر هیچ محتوایی برای ما تولید نمیکنن و صرفا فضای تبادل اطلاعات و طرح های عملیاتی ما هستن!


اینها بیسیم دشمن توی دست ما هستن نه سلاح دشمن!

اگر وسط جنگ یکی از بیسیم های دشمن غنیمتی دست شما افتاد ٬ همه ی اطلاعات عملیاتتون رو روی بیسیم و فرکانس دشمن اعلام میکنید؟!!!!


کدوم افسری وسط جنگ نرم ٬ با بیسیمی که از دشمن به غنیمت گرفته و توسط دشمن لحظه به لحظه شنود میشه ٬ نیروها رو جلو میفرسته؟!!!

چه رسد به اینکه دشمن‌خودش بیاد و‌ بیسیمش رو دو دستی و رایگان ٬ بده به ما و ما هم ذوق زده بگیم آخ جون بچه ها بزنید بریم عملیات فرهنگی!!!


از سلاح دشمن شاید بشه علیه خودش استفاده کرد(که اونم بعیده!) اما استفاده از بیسیم دشمن یعنی خودکشی!!!