جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

جنبش خروج از واتس اپ و وایبر

واتس اپ ٬ سلاح اسرائیلی نیست که علیه خودشون بتونید استفاده کنید! بیسیم اسرائیلیه!!! هدایت عملیات فرهنگی با بیسیم اسرائیلی یعنی خودکشی!!! کدام دشمنی اونقدر نادانه که ۱۹ میلیارد دلار سلاح بخره و رایگان در اختیارتون بذاره تا شلیک کنید سمت خودش؟!!!! --- ما با واتس اپ و وایبر صهیونیستی مخالفیم نه با همه ی شبکه های اجتماعی و مجازی!!!

مهم مهم
ستون پنجم دشمن ٬ همراه ۲۴ ساعته شما در حریم خصوصی و...!
بیسیم های در حال شنود!
شاید فکر کنید این موضوع در این حد اهمیت نداره که نیاز به یک جنبش داشته باشه...

اما بچه های جبهه و‌جنگ خوب متوجه میشن که توی عملیات کربلای چهار و در کل اون ۸ سال ٬ هروقت بیسیم ها توسط دشمن شنود میشد ٬ چه کشتاری راه می افتاد...

این روزها هم متأسفم بگم توی واتس اپ و وایبر دقیقا داریم کربلای چهار رو تجربه میکنیم با این تفاوت که توی اون عملیات چون بچه ها تلاش خودشون رو کرده بودن ٬ ما درعین شکست ظاهری ٬ پیروز واقعی بودیم اما امروز...

نقشه های عملیات فرهنگی رو توی این بی سیم های دشمن لو میدیم و تک تک رفتار ما ٬ وسط عملیات فرهنگی ٬ در حال شنود توسط دشمنه.
برای همین هم هست ما هرکاری میکنیم ٬ دشمن سریع پاتک میزنه و از قبل ٬ همه ی جزئیات عملیات فرهنگی ما رو می دونه!!!

اینکه بعضی دوستان میگن همه ی اینترنت دست اوناست و همه ی نرم افزارها مال اوناست و... همگی بهانه هایی هستن که اینجا پاسخ داده میشن و اگر سوالی بی جواب مونده ٬ با کمال میل ٬ وظیفه ی خودمون میدونیم پاسخ بدیم و هر تصمیمی بگیرید در نهایت ٬ برای ما قابل احترامه. لطفا واقعیات رو ببینید ...


نکته ی آخر:
دو سربرگ مهم بالای صفحه هست.
یکی پاسخ به شبهات که حتما کمک میکنه به تصمیم نهایی...
و دومین سربرگ مهم هم بخش «یک جایگزین خوب» هست. بخونیدش حتما تا «بیسفون ایرانی» رو بهتر بشناسید...

آخرین نظرات

بیسفون یک نرم افزار ایرانی با محیط کاربرپسند ٬ قابلیت تماس اینترنتی رایگان ٬ شکلک های ایرانی در کنار شکلک های مرسوم ٬ دارای کانال های خبری و تفریحی و ... فعال 

هیچ تردیدی نیست که علیرغم تحلیل های نپخته ی بعضی دوستان ٬ بیسفون کاملا ایرانیه و مالک و برنامه نویس و سرورهای ایرانی با توجه به مسائل زیر:

قبل از هر چیز بگم که بیسفون منوی فارسی داره و اگه منوی اصلی گوشیتون فارسی باشه ٬ بیسفونم فارسی میشه مثل واتس اپ و...
ضمن اینکه توی لیست کشورهای بیسفون ٬ اسمی از رژیم صهیونیستی نیست و این یعنی قدمی نو و شجاعانه در مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی.

۱. بیسفون برای افزایش سرعت پیام رسانی ٬ از سرور کشورهای مختلف استفاده میکنه که کاملا طبیعه. یعنی ایرانی ها از سرورهای ایرانی استفاده میکنن و سایر کشورها هم از سرور نزدیک به خودشون و برای همینم هست سرعت بیسفون خیلی بالاتر از نرم افزارهای خارجیه برای ایرانی ها. چون پیامتون از کشور خارج نمیشه که تا برگرده طول بکشه. و وجود سرورهای خارجی در کنار سرورهای ایرانی در این نرم افزار هم به دلیلیه که توضیح داده شد.

۲. شماره های میزبان متفاوته چون بعضی افراد میان بخش دریافت پیامک های تبلیغاتی اپراتورهای داخلی رو غیر فعال میکنن و چاره ای غیر از ارسال کد فعالسازی برای اونها از خطوط مختلف و حتی خارجی نیست... پس اینکه میگن از شماره ی خارجی هم در کنار شماره های داخلی ٬ کد فعالسازی میاد باز طبیعیه به همین دلیل...

۳. بیسفون از ابتدا یک مالک ایرانی داشته و داره. اما اینکه اسرائیل رو به رسمیت شناخته باشه ٬ توی اولین نسخه این اشکال به دلیل کپی لیست از لیست های مرسوم ٬ بوده اما توی نسخه جدید ٬ اسم اسرائیل از لیست کشورها حذف شده کاملا و این یعنی اینکه اشتباه اولیه رفع شده...

۴. برای حضور توی فروشگاه های جهانی نرم افزار و عبور از تحریم ها در بدو شروع ٬ شرکت سازنده بنا نداره واضح اعلام کنه که ایرانیه تا با محدودیت های فروشگاه ها مواجه نشه و حذف نشه از اونجا تا نرم افزار جا بیوفته. این موضوع برای اینکه کاربرای خارجی به دور از تأثیرات ایران هراسی توی این نرم افزار عضو بشن هم لازمه. و منوی فارسی و سایت اینترنتی فارسی و... هم به زودی انجام میشه ولی زبان پایه ٬ زبان انگلیسی بوده برای اینکه نگاه بیسفون بر اساس اظهارات مدیر ایرانی پروژه ی بیسفون به حرکت در سطح جهانه با نگاه به فرهنگ اسلامی ایرانی که از شکلک های بامزه و بومی اون هم کاملا مشخصه.


در کل بیسفون کاملا ایرانیه و اشکالات منتصب به اون ٬ برمیگرده به خارجی بودن تیم نویسنده در شروع کار که به سفارش مالک ایرانی ٬ برنامه نویسی رو شروع کردن و الان کار کاملا دست برنامه نویس های ایرانیه و اشکالات اولیه برطرف شده.


با این نرم افزار ٬ حس خوبی بهتون دست میده وقتی  تماس اینترنتی و با کیفیت و شکلک های بامزه و بومیش رو تجربه میکنید...


لینک مستقیم دانلود جدیدترین نسخه بیسفون


بیسفون اگه منوی گوشیتون فارسی باشه ٬ منوی فارسی داره توی این نسخه(مثل واتس اپ و...) و توی لیست کشورهای بیسفون ٬ اسمی از اسرائیل غاصب نیست و این یعنی اقدام شجاعانه و نو در مبارزه با صهیونیسم.

لینک دانلود جدیدتین نسخه بیسفون از نرم افزار بازار

https://cafebazaar.ir/app/com.bistalk.bisphone/?l=fa